وروستي مطالب

ائتلاف ترکیه سیلي محکم بروی عطامحمدنور چیزِبیش نیست:

پنجشنبه, 15 سرطان 1396 18:17

انجنیر عبدالصبورصافی
ائتلاف به معنی اتحاد موقت گروه ها ونیروهای سیاسی است که هدف مشترک را دنبال می کنند، ائتلاف می تواند به اشکال گوناگونی صورت گیرد ازجمله ممکن است چند گروه کوچک باهم و یا گروهای بزرگتر باهم ویا کوچک با بزرگ دریک ائتلاف قرارگیرند، لازمست میان ائتلاف و اتحاد تفاوت

زوریدلواو ویرجنو هیواد وا لوته د پام وړڅوټکې

چهارشنبه, 14 سرطان 1396 20:27

اکبري
دبشریت په تاریخ کې دانسانانو لوی قاتل اووژونکی جنګیزمغول دی چې اصلي نوم یې تموجین دپولاداوکلک په مانا اودواکمنی په مهال جنګیزخان دی چې دشاه جهان اولوی خان په مانادی.

کریم خلیلي او د سولې شورا رهبري/ د سولې اړوند هیلې او انديښنې

چهارشنبه, 14 سرطان 1396 20:20

نظرمحمد مطمئن
لیکوال او شناند
ډیره روښانه ده، تر څو چې  امریکا له افغانستان څخه د خپلو پوځیانو د وتلو مهالویش ونه مني، او طالبانو سره د رښتونې سولې بهیر ته د جګړې پر ځای ترجیح ورنه کړي، په

توبه گمراهان استجابت نمیگردد

چهارشنبه, 14 سرطان 1396 20:14

امین الدین سعید افغاني

توبه در لغت «توبه» و «توب» به معناى رجوع و بازگشت است.
راغب در مفردات خود مینویسد :
توب به معناى ترک گناه به زیباترین صورت است و آن رساترین گونه معذرت‏خواهى است، زیرا عذرخواستن بر سه نوع است: یا شخص عذرخواه مى‏گوید: فلان کار را نکرده‏ام یا

شر خيزيان بيا راپورته شول؛ د ولس ځورونه بیا پیل شوه !

دوشنبه, 12 سرطان 1396 20:09

لیکنه : خوشحال آصفي

په داسې حال کې چې د تيرې روژې په مياشتې کې د رستا خيز ډلې او پلويانو يې د کابل ښار په واټونو کې خيمې درولې وې چې له امله يې افغان سوداګرو ته کابو ۱۵ ميليونه ډالره

جامعه شناسی انحراف تظاهرات

یکشنبه, 11 سرطان 1396 18:38

پوهنیار بشیر مومن

تظاهرات یا دیمونستریشن Demonstration))، یک حرکت اعتراض آمیز و هم چنین یک واکنش بسیار نیرومند از سوی جامعه است، که در اعتراض به معضلات و یا مسائل

مثنوي معنوي پښتو روان نثر

یکشنبه, 11 سرطان 1396 18:36

نجیب الله پاڅون

مثنوي معنوي د مولانا جلال الدین محمد بلخي یو نړیوال مشهور اثر دی، دغه کتاب د نړۍ بېلابېبلو ژبو ته ژباړل شوی او تر اوسه ګڼ شمېر لوستونکي لري، لیکوال استاد سمیع

د مرګ د ویرې علاج

یکشنبه, 11 سرطان 1396 18:11

بسم الله الرحمن الرحیم

دا باید په یاد ولرو چې مرګ د انسان د پاره د ذات فنا نه راولي او دا ځکه چې انسان د نفس ناطقه ځنې عبارت دی او نفس ناطقه په مرګ سره دومره کیږي چې د بدن ځنې ارتباط قطع کیږي لکن دی چې خپله په نزد د قادر مقتدر وصل پیدا کوي او علی